Thursday 30 April 2015

Makan-Makan Johor...

1. Restoran Makanan Laut Muslim Titian Jaya Kong-kong Masai

Alahamdulilah esok 1/1/2015 genap usia perkahwinan aku yang ke-11 tahun….. 11 tahun melayari bahtera rumahtangga aku dan suami dikurniakan 4 orang cahaya mana yang soleh dan solehah…
Gambo ngan en.suami
Disebabkan esok anniversary kami en.suami bawa aku n anak2 makan kat Restoran Makanan Laut Muslim Titian Jaya Kong-Kong Masai Johor.
Gambar pintu masuk restoran


Restoran ini di bina diatas air macam terapong gitu.....kat sini kita boleh pilih sendiri makanan laut yang kita nak maknanya makanan fresh la... untuk tatapan kengkawan akan aku attached kan gambo2 yang aku ambik....





 ok nie makanan yang kami order... aku oder SET A... utk 2-4 orang makan... x mkn bebnyk da malam..  nanti kekenyangan susah nak ZZZZzzzzzz..


Bukan sekadar tempat makan je kat sini  aku Nampak kaki2 joran pun ade dtg untuk memancing... tak tau nak ulas pasal  memancing nie bab en.suami aku bukan kaki joran...so aku attach kan je gambo2 yang aku ambik....


Ok...tue je cerita makan aku utk kali ini...aku pun baru berjinak-jinak  nak tulis blog... nanti aku akan update lagi cerita makan2 aku di jb nie..... ok tq kengkawan kerana sudi singgah kat blog aku nie...
bye Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment